“ما همه و همه چیز را در آغوش می گیریم” – CBS Dallas/Fort Worth


(Viacom CBS)—— هولیگان ها یک ویژه تعطیلات جدید در روز پنجشنبه، 2 دسامبر در Paramount+ راه اندازی خواهد شد. اصل در سال 1996 هولیگان ها این سریال ویژه برنامه بسیار محبوب «A Rugrats Chanukah» را راه اندازی کرد و اکنون 25 سال بعد، نسل جدیدی از طرفداران این «سنت» را خواهند پذیرفت.

مت ویس از CBS با EG Daily صحبت کرد (تامی پیکلز) هولیگان ها رنسانس و قسمت های ویژه تعطیلات این پنجشنبه.

بیشتر بخوانید: دادگاه دستور بررسی جامع حکم تگزاس را صادر کرد تا از دستورالعمل های دولت بایدن برای دستگیری و اخراج جلوگیری شود.

مگاوات سلام EG! از ملاقاتت خوشوقتم، چطوری؟

EGD- پس عزیزم حالت چطوره؟

مگاوات اینجا خوش گذشت، آخرین باری که صحبت کردیم هولیگان ها 2.0 به دنیا نیامده و الان منتشر شده، چه جوابی میده؟

EGD- مردم خیلی خوشحال هستند. انگار یک جفت کفش مورد علاقه داری و بعد برای مدت طولانی گمش می کنی و بالاخره دوباره پیداش می کنی. خیلی راحت و آشناست. شما فقط احساس می کنید که در خانه هستید، و من فکر می کنم این چیزی است که ما بعد از دو سال گذشته دیوانگی به آن نیاز داریم.

ما فقط باید در خانه احساس راحتی کنیم، باید در کنار عزیزانمان احساس امنیت کنیم.خودشه هولیگان ها در مورد

مگاوات مزیت این نمایش این است که بزرگترها با حسرت دوران کودکی آن را تماشا می کنند و نسل جدیدی از کودکان نیز آن را تماشا می کنند. هولیگان ها اولین.

EGD- حتما اصله هولیگان ها طرفداران در حال حاضر هزاره ها و والدین هستند، بنابراین در نمایش ما با همه چیزهای جوان هزاره سروکار داریم که هوشمندانه و باحال است. زمانی که آنها کودک بودند، زندگی خود را از طریق تخیل این نوزادان مشاهده می کردند. اکنون که از CGI برای این ماجراجویی های باورنکردنی استفاده می کنیم، مخاطبان کاملا جدیدی را جذب کرده ایم. فیلمنامه نویسان نیز بسیار باهوش هستند، با دانستن زمان معرفی نقش های گذشته، قطعا شاهد نقش های بیشتری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: یک نفر در تیراندازی شبانه در دالاس کشته شد و هیچ مظنونی در بازداشت نبود

مگاوات آیا قسمتی از این محصول جدید وجود دارد که شما را تحت تأثیر قرار دهد؟

EGD- این خیلی سخت است زیرا آنها بسیار باهوش هستند. آنها توانسته‌اند همه چیزهای جالب مانند نحوه حرف‌های بیهوده نوزادان را دوباره به تصویر بکشند. غیر ممکن آنها همیشه موارد جدیدی را برای غافلگیری من ارائه می کنند. بنابراین هر بار که فیلمنامه را دریافت می کنم و شروع به انجام آن می کنیم، مجذوب می شوم، بنابراین من واقعاً همه آنها را دوست دارم!

مگاوات اکنون یک اپیزود تعطیلات کاملاً جدید به نام “سنت” داریم که پنجشنبه 2 دسامبر از پارامونت + پخش می شود. چه چیزی می توانیم از این برنامه ویژه جدید دریافت کنیم؟

EGD- خوب هولیگان ها من فقط خانواده ام را دوست دارم و دوست دارم مطمئن شوم که همه احساس تحمل می کنند. من کلمه چند فرقه را دوست دارم، معنی آن همین است. ما همه و همه چیز را در همه خانواده ها، همه فرهنگ ها، همه سنت ها می پذیریم.

همه باید احساس کنند که بخشی از چیزی هستند، همه باید احساس کنند که در آغوش گرفته شده و مورد احترام هستند. ما از هیچ کس جدا نیستیم و برایمان مهم نیست. ما در مورد عشق هستیم، ما در مورد خانواده هستیم، ما در مورد استقبال از همه راه هایی هستیم که مردم دوست دارند جشن بگیرند. پس موضوع این قسمت همین است.

مگاوات نسل جدیدی از محصولات ویژه تعطیلات، من نمی‌توانم منتظر تماشای آن باشم. از اینکه امروز وقت گذاشتید بسیار متشکرم و برای شما بهترین ها را آرزو می کنم!

EGD- تو خیلی محبوبی متشکرم و تعطیلات خوش بگذره!

اخبار بیشتر: UT Southwestern پس از مصرف بیش از حد فنتانیل توسط پرستار، 4.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.

این هولیگان ها ویژه تعطیلات “سنت” در روز پنجشنبه 2 دسامبر از پارامونت+ پخش می شود و در ساعت 7:30 بعد از ظهر روز جمعه آینده 10 دسامبر در نیکلودئون به وقت شرق آمریکا/به وقت اقیانوس آرام پخش می شود. برای اطلاعات بیشتر فهرست محلی خود را بررسی کنید.