برندان لمیو، وینگر کینگز به دلیل گاز گرفتن حریف محروم شد – CBS لس آنجلس


لس آنجلس (CBSLA) – NHL، وینگر چپ لس آنجلس کینگز، برندان لمیوکس را پس از حادثه ای که در آن لمیوکس حریف خود را در حین مبارزه یخی گاز گرفت، محروم کرد.

گزارش شده است که لمیو برادی تکاچوک از سناتورهای اتاوا را در بازی شنبه 27 نوامبر، که در آن کینگز 4-2 پیروز شد، گاز گرفت.

اطلاعات بیشتر را بیابید: مقامات به دنبال آزار و اذیت مشکوک هستند که سعی کردند پلیس را زیر پا بگذارند

او بلافاصله پس از درگیری، حداقل بعد از 5 دقیقه حضورش در محوطه جریمه از زمین اخراج شد. تکاچوک آثار گاز گرفتن دستش را به افسران نشان داد که منجر به اخراج لمیو شد.

لمیو در روز سه شنبه برای پنج بازی محروم شد. او همچنین 38750 دلار جریمه شد.

لیگ یک بیانیه ویدئویی منتشر کرد که در آن به این حادثه پرداخت:

“این یک حرکت هاکی نیست. این بازیکنی است که یک گاز قوی، عمدی و بالقوه خطرناک به دست خالی بازیکن دیگر با نیروی کافی برای سوراخ کردن پوست می‌گیرد. چنین اقداماتی قابل تحمل نخواهد بود. ”

تکاچوک در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی سخنرانی شدیدی را آغاز کرد و شخصیت لمیو را در این روند بدنام کرد:

او گفت: «این شدیدترین کاری بود که هر کسی می توانست انجام دهد. این پسر، می توانید از هر یک از هم تیمی هایش بپرسید، هیچکس نمی خواهد با او بازی کند. این پسر یک آدم بد و یک هم تیمی بد است، او همیشه روی خودش تمرکز می کند. پسره فقط یه شوخیه او نباید در لیگ باشد. این مرد ترسو است. هیچ تیم دیگری او را نمی خواهد، او برای حضور در NHL التماس می کند، اما هیچ تیم دیگری او را نمی خواهد، او یک شوخی مطلق است. حتی نمی توانم سرم را دور آن بپیچم. مردم حتی این کار را نمی کنند. او فقط یک پسر بد است. این ظالمانه است. بچه ها حتی دیگر این کار را نمی کنند. نوزادان این کار را می کنند. من حتی نمی دانم او به چه چیزی فکر می کرد، او فقط یک کله آجری است. اون بالا چیزی نداره پسر بد، بازیکن بد، اما او چه شوخی است. ”

اطلاعات بیشتر را بیابید: دستگیری در Burbank Hit-and-Run

Lemieux سابقه کوتاهی در تعلیق لیگ دارد. او در سال 2018 به دلیل چک غیرقانونی روی سر حریف برای دو بازی محروم شد و در سال 2020 به دلیل دخالت محروم شد. هر دو رویداد زمانی اتفاق افتاد که لمیو به ترتیب عضو وینیپگ جتس و نیویورک رنجرز بود.

اینجا متوقف نمی شود.

پدر Lemieux، Claude Lemieux، به طور گسترده به عنوان یکی از کثیف ترین و منفورترین بازیکنان در طول دوران بازی خود در نظر گرفته می شود، و در رتبه دوم در “10 بازیکن برتر NHL منفور تمام دوران”، لیستی که توسط TSN، یک پخش کننده ورزشی کانادایی سازماندهی شده است، در رده دوم قرار دارد. .

پدر Tkachuks، Keith Tkachuk نیز بازیکن سابق NHL است. تکاچوک، به دور از منفور بودن به عنوان Lemieux ارشد، هنوز هم به دلیل سبک بازی سرسخت خود شناخته شده بود.

اخبار بیشتر: پلیس یک کالای مشکوک را در تاسیسات باری نزدیک LAX بررسی کرد که منجر به بسته شدن خیابان ها در روز سه شنبه شد.

این دو والدین حتی در یک مبارزه یخی در جام جهانی هاکی 1996 با هم درگیر شدند.