مورد ایالات متحده جهش Omicron COVID-19 در کالیفرنیا تایید شد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


واشنگتن (AP) – کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد که یک کالیفرنیایی واکسینه شده علیه کووید-19 اولین مورد تایید شده جهش omicron را در ایالات متحده دارد. بار.

دکتر آنتونی فائوچی به خبرنگاران گفت که این مرد مسافری بود که در 22 نوامبر از آفریقای جنوبی بازگشت و در 29 نوامبر آزمایشش مثبت شد. فائوچی گفت که این فرد واکسینه شده بود اما دوز تقویت کننده دریافت نکرده بود و “علائم خفیفی” را تجربه می کرد.

دولت بایدن اواخر ماه گذشته برای محدود کردن سفر از آفریقای جنوبی، جایی که جهش برای اولین بار شناسایی و شیوع پیدا کرد، اقدام کرد. موارد جمعیتی نیز در 24 کشور دیگر تایید شده است.

فائوسی گفت: «ما می‌دانستیم که پیدا شدن بیماران omicron برای اولین بار در ایالات متحده یک مسئله زمان است.

او گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در حال حاضر اتفاق می‌افتد نمونه دیگری از اهمیت واکسینه شدن برای مردم است. بلکه تقویت کنید. تقویت بسیار مهم است.»

مقامات گفتند که با هرکسی که با این فرد تماس نزدیک داشت تماس داشتند و آزمایش همه آنها منفی بود.

توالی یابی ژنوم در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو انجام شد و در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها تعیین توالی شد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) اقداماتی را برای تقویت قوانین آزمایش ایالات متحده برای مسافران بین‌المللی انجام می‌دهد، از جمله نیاز به آزمایش بیش از یک روزه برای همه مسافرانی که در پرواز به ایالات متحده هستند، خواه واکسینه شده باشند یا نه. همچنین در حال بررسی اجباری کردن آزمایش در بدو ورود بودیم.

مقامات گفتند که این اقدامات فقط می تواند برای کشورها “زمان بخرد” تا در مورد سویه جدید بیشتر بدانند و اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهند، اما با توجه به پتانسیل انتقال، رسیدن به ایالات متحده اجتناب ناپذیر است.

اطلاعات زیادی در مورد سویه جدید وجود ندارد، این که آیا این سویه مسری تر از سویه قبلی است، آیا باعث بیمار شدن افراد می شود یا می تواند با واکسن ها تداخل داشته باشد. دکتر فائوچی، متخصص برجسته بیماری‌های عفونی آمریکا، گفت که با رشد و آزمایش نمونه‌های آزمایشگاهی این ویروس توسط دانشمندان، در دو تا چهار هفته دیگر درباره نوع omicron بیشتر خواهد آموخت.

وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا “سیستم غربالگری و تشخیص زودهنگام در مقیاس بزرگ” را برای شناسایی موارد به رسمیت شناخته است.

“همه ما خسته شده ایم و می دانیم که اخبار در مورد یک نوع جدید می تواند غافلگیر کننده باشد. یکی از مقامات بهداشت عمومی ایالتی در بیانیه ای گفت: “مهم است که بر گسترش و انواع کووید-19 همانطور که می شناسیم تمرکز کنیم.”

اعلام اولین مورد در ایالات متحده پیش از آن است که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، برنامه ریزی کند تا استراتژی خود را برای مبارزه با ویروس در زمستان در روز پنجشنبه بیان کند. بایدن تلاش کرد تا زنگ خطر را در مورد نوع Omicron آرام کند، اما او گفت که این باعث نگرانی است اما “نه دلیلی برای وحشت”.

بایدن و مقامات بهداشت عمومی به شدت از آمریکایی‌هایی که واکسینه شده‌اند و آنهایی که واکسینه شده‌اند برای به حداکثر رساندن محافظت در برابر ویروس، واکسن‌های اضافی دریافت کنند، ضروری‌تر شده‌اند.

حق چاپ 2021 AP. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، تکثیر کرد یا دوباره توزیع کرد.

برای دریافت آخرین اخبار مستقیماً از صندوق پستی خود در خبرنامه ما ثبت نام کنید.