درب بازدید فن كوئل تهویه سان

لوله خرطومی صداگیر با توجه به انعطاف پذیریِ بالا و همچنین حالت ارتجاعی که دارد، امکانِ گسترده ای را در کاربردِ این محصول در مراحلِ هوا رسانی به پروژه های مسکونی،تجاری،صنعتی،معدنی و بیمارستانی از جمله اتاق های تمیز( کلینروم ها) و… برای انشعاب گرفتن از کانالهای انتقال هوا راه های مختلفی نظیر گرفتن وجود دارد، اما در مکانهایی که محدودیت فضا وجود دارد برای اتصال دریچه ها به کانالهای انتقال هوا استفاده از دمپر هوابر راهی آسان و منطقی می باشد که امکان کنترل دبی هوای خروجی را به راحتی میسر می سازد. فریم دریچه فن کویل پلاستیکی به اندازه ۳ الی ۳.۵ سانت عرض دارد که این عرض باعث پوششِ حفره ی حاشیه ی دریچه فن کویل پلاستیکی می گردد. کلیه مقاطع دریچه فن کویل استیل شامل فریم و درب دریچه فن کویل استیل،در اندازه های دلخواه و سفارشی قابل تولید و عرضه می باشد. دریچه فن کویل پی وی سی نیز همچون بقیه ی انواع دریچه فن کویل دارای یک فریم که بعنوان قاب نیز از آن نام برده می شود می باشد. در حالت موتور، یک فنر برگشتی روی موتور قرار می گیرد که دمپر را می بندد و پایداری دمپر اغلب در ورودی قرار می گیرد.

دمپر صنعتی با نشتی پایین

روتاری ولو مواد گرانولی - سری P - پکصا​!

در محیط هایی که در طراحیِ دیوارها و کفِ آنها از چوب استفاده شده برای تناسب در نمای داخلیِ آن فضا، الزاما باید برای پوشش محفظه داخلیِ دستگاه فن کویل بلید از دریچه فن کویل چوبی( ام دی اف) با پوشش رنگ ضدآب استفاده نمود. جنس دریچه فن کویل ترکیبی از آلومینیوم با پوشش رنگ کوره ای می باشد. درب دریچه فن کویل استیل به دو صورتِ وزنه ای و لولایی قابل ساخت است. این دریچه فن کویل ساده آهنی ماهیتاً از ورق روغنی با پوشش رنگ کوره ای تشکیل شده است، برای ساخت این دریچه فن کویل ابتدا باید فریم دریچه فن کویل را طراحی و ساخت.با توجه به ورقی بودنِ ساختارِ این دریچه فن کویل به راحتی می توان عرضِ فریمِ این دریچه فن کویل را بصورت متغیر در سایزهای گوناگون طراحی و تولید نمود.البته سایز اصلیِ فریمِ این دریچه فن کویل دقیقا به ابعاد کلافِ زیرِکارِ دریچه فن کویل بر میگردد. همانطور که اشاره گردید برای ساخت باکس ماینر از مَتریال مختلفی می توان بهره جست.یکی از این اجناس،ورق فلزی می باشد.ماهیت این ورق یا از نوع آلومینیوم یا گالوانیزه می باشد.در اینجا نیز ابتدا باید سایز و ابعاد وجوهِ باکس ماینر به تناسب ابعاد ماینر البته با احتساب بادخور،طراحی و با قیچ های برقی(گیوتین) برش داده می شوند و بوسیله نقطه جوش به هم متصل می شوند.با شکل گیریِ اولیه باکس ماینر فلزی،محل عبور لوله خرطومی بر روی بدنه باکس ماینر ایجاد می شود تا به راحتی امکان تردد هوای فن های ماینر میسر گردد.بعد از برش محل عبور لوله خرطومی عایق دار بر روی بدنه باکس ماینر برای شکیل تر شدنِ ظاهرِ باکس ماینر می توان از رنگ کوره ای الکتروستاتیک برای پوشش بیرونی و داخلیِ بدنه باکس ماینرِ فلزی استفاده نمود.تنوع کد رنگ های گوناگون باعث تناسب ساختاریِ نمای باکس ماینر با فضای مورد استفاده ی باکس ماینر می گردد.به زبان دیگر از رنگ های مختلف و زیبا برای رنگ آمیزیِ بدنه ی باکس ماینر می توان استفاده نمود.مرحله رنگ کاری بدنه باکس ماینر باید قبل از چسباندنِ عایق شانه تخم مرغی بر روی بدنه داخلیِ باکس ماینر صورت پذیرد تا تمام نقاط باکس ماینر امکان رنگ پذیری داشته باشد.پس از رنگ کاری و نصب عایق بر روی قسمت داخلیِ باکس ماینر،نسبت به ساخت درب باکس ماینر از جنس فلز اقدام می شود.این درب باکس ماینر نیز از جنس فلز می باشد و بصورت دریچه بازدید فلزی بصورت لولایی ساخته می شود.از جمله نکاتی که در ساخت درب یا دریچه باکس ماینر فلزی نیز مطرح هست،کاربرد عایق شانه تخم مرغی بر روی قسمت داخلیِ درب باکس ماینر می باشد.این دریچه که بعنوان درب باکس ماینر نیز محسوب می شود بوسیله پیچ بر روی جعبه ی باکس ماینر تثبیت می شود.

دریچه فن کویل پی وی سی در ابعاد مختلف و در نمونه های متنوع تولید و عرضه می گردد. در پمپهای باد، فیلتر هوا ذرات خاک و گرد و غبار موجود در هوا را که از طریق دریچهی ورودی مکیده شده، به دام میاندازد. قابلیت نصب آن باید به آسانی انجام گیرد و اتصال به سیستم تهویه آن نیز باید به خوبی انجام شود. یعنی ابعادِ قسمت فرورونده ی فریمِ دریچه فن کویل به میزانِ نیم سانت از هرطرف باید در قیاس با ابعاد خودِ کلاف زیرکار کوچکتر طراحی شود تا پس از ساختِ دریچه فن کویل ،نصابِ دریچه فن کویل در زمان اجرا و نصب دریچه فن کویل به سهولت بتواند مراحل نصب دریچه فن کویل را به انجام و پایان رساند. برای چنین فن کویل هایی باید از دریچه فن کویلی خطی استفاده شود. برای بازوبست کردنِ درب لولاییِ دریچه فن کویل ترکیبی می توان از قفل زیمنسی استفاده نمود. ماهیت جنس دریچه فن کویل پلاستیکی از مواد پلیمری بنام می باشد.لازم به ذکر است چگالیِ بالای مواد اولیه ی پلاستیکی در ساختارِ بدنه دریچه فن کویل پلاستیکی،باعث افزایش کیفیت و مرغوبیتِ دریچه فن کویل پلاستیکیِ تولیدیِ این شرکت گردیده است.

از دمپرهای آتش در دهانه کانال و مکان های انتقال هوا و سایر مکان ها استفاده میشود؛ بنابراین باید مجرای تهویه مجهز به دمپرهای ضد آتش با کیفیت بالا و مقاوم باشد تا از انتشار دود و آتش جلوگیری کرده و ایمنی را فراهم کند. با قیمتی مناسب خریداری نمایند اما این موضوع نیز حائز اهمیت می باشد که محصول خریداری شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا افراد بتوانند برای مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایند و مجبور به خرید دوباره و صرف هزینه مجدد نشوند. با توجه به ویژگیِ دکوراتیوِ دریچه فن کویل چوبی، این موضوع بطور خاص باعث استقبال کارفرمایان، مهندسینِ آرشیتکت نسبت به کاربردِ این نوع دریچه فن کویل گردیده است. دریچه فن کویل چوبی ماهیتاً از جنس ام دی اف ساخته می شود. این دریچه فن کویل ماهیتاً از پی وی سی ساخته می شود.بنا به شکل پذیریِ پی وی سی توسطِ دستگاههای سی ان سی می توان نقوش و طرح های جذاب و دکوراتیوی را روی آن اِعمال نمود. با توجه به پیشرفت فن آوری در ساخت ماشین آلات نوین، ساخت دریچه های چوبی(ام دی اف) وارد مراحل پیشرفته و نوین گردیده است. با توجه به اینکه در هنگام باز شدن طرز قرارگیری پره ها در جهت هدایت هوا به داخل پروانه فن میباشد، هوا در هنگام ورود شکل گردبادی به خود گرفته و حرکت پروانه را تسهیل مینماید و باعث بالا رفتن راندمان فن خواهد دریچه های زیر فن کوئل آرمسترانگ – شرکت تهویه سازه شار شد.