لایحه پسران مغرور، متس و زیرساخت


نماهای ترکیبی از رژه پسران مغرور RVC

در خیابان‌های مرکز راکویل روز شنبه، عابران پیاده، رانندگان و صاحبان مشاغل توسط تیمی از پسران مغرور، نئونازی‌ها، افراط‌گرایان راست‌گرا مورد آزار و اذیت قرار گرفتند که توسط مرکز حقوقی فقر جنوبی به عنوان گروه نفرت‌انگیز طبقه‌بندی شدند و کانادا به‌عنوان یک گروه ” نهاد تروریستی”. .

به همان اندازه شرم آور بود که کلانتری شهرداری هیچ اقدامی برای جلوگیری از این امر انجام نداده بود، علیرغم اینکه هیچ مجوزی صادر نشده بود. آیا همین قانون در مورد هر گروه مترقی نیز صدق می کند؟ من اینطور فکر نمی کنم.

فرانسیس ایکس موری، شهردار جمهوری خواه، ابتدا منکر اطلاع از این گروه و رژه شد. سپس پس از محکومیت گسترده مردم، بیانیه ای ضعیف در محکومیت حمایت خود صادر کرد [“Mayor: Far-right group marched through village without permit,” News, Nov. 29].

پسران مغرور در حال تلاش برای تعبیه در منطقه ای از ایالات متحده هستند که در آن مجسمه های معمار نژادپرست رابرت موزس و مالک برده ویلیام فلوید با وجود مخالفت ها هنوز در مکان های عمومی ایستاده اند.

گزارش‌های بی‌پرده از سوی مقامات منتخب محلی کافی نیست. تمام تلاش‌های پسران مغرور و متحدانشان برای ایجاد تفرقه بین ساکنان لانگ آیلند از طریق ترویج نفرت و عدم مدارا باید مقاومت شود. سکوت راه حل نیست.

– بروس لوی، هانتینگتون

موافقم که هم راست افراطی و هم راست افراطی باید محکوم شوند. اما گروه‌ها باید بیشتر از طریق اقداماتشان مورد قضاوت قرار گیرند تا حمایت.

در مقاله یکشنبه از راهپیمایان مرکز راکویل به عنوان یک “گروه راست افراطی” یاد شده است. اما رژه نسبتا آرام بود، و نظرات در مقاله به نفع چپ‌ها، مانند سناتور تاد کامینسکی (D-Long Beach)، و شامل انتصاب مرکز حقوقی فقر جنوبی بود. کامینسکی نقش قانونگذاری در کمک به دولت برای تسهیل شرایط وثیقه برای برخی جرایم غیرخشونت آمیز ایفا کرد.

در دو سال اخیر شاهد تخریب و چپاول گروه های چپ بوده ایم. فقط هفته گذشته، غارت گسترده ای از مشاغل گران قیمت در شهرهایی مانند لس آنجلس و سانفرانسیسکو صورت گرفته است. مردم آمریکا استدلال می کنند که ما باید از چه کسی بترسیم و از خود محافظت کنیم.

– لئونارد مانسکی، روزلین

وقتی در مورد راهپیمایی پسران مغرور در مرکز راکویل خواندم، کمی گیج شدم. به نظر من همه چیز خیلی مسخره است.

اول، شهردار می گوید که نمی داند آنها چه کسانی هستند، حتی اگر رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در 6 ژانویه، گفت که “همه آنها را دوست دارم”. چه کسی آن را نمی داند؟

سپس شهری را انتخاب کردند که در 11 سپتامبر جمعیت زیادی را از دست داد که دنبال کردن آن ویرانگر بود. سپس آنها فقط توانستند حدود 20 عضو را پیدا کنند که در حال گشت و گذار در شهر بودند و آنقدر به کاری که انجام می دادند افتخار می کردند که شال روی صورت خود می انداختند تا ما نتوانیم آنها را ببینیم.

– سوزان هنینگز-لو، هانتینگتون

شهردار فرانسیس ایکس موری گفت که از رژه پسران مغرور در روز شنبه اطلاعی نداشته و نمی‌داند که آنها چه کسانی هستند. [“Proud Boys march in Rockville Centre,” News, Nov. 28]. واقعا؟

آیا شهردار جمهوری خواه و عضو اتاق بازرگانی روستا تا به حال نام پسران مغرور را شنیده است؟

با این حال، خوشحالم که او بعداً گروه را رد کرد.

– پاتریشیا جنسن، مانورویل

پسران مغرور اجازه راهپیمایی نداشتند. چه مجازاتی در انتظار مرکز راکویل برای چنین رفتار نادرستی است و آیا این گستاخی در رژه آینده به حساب می آید؟

– برایان کلی، مرکز راکویل

شهردار فرانسیس ایکس موری ابتدا گفت که نمی‌دانست پسران مغرور چه کسانی هستند. از آنجایی که فکر نمی‌کنم او اخیراً زیر سنگ زندگی کرده باشد، و اگرچه مستقیماً آن را تأیید نکرد، فقط می‌توانم نتیجه بگیرم که او چشمانش را بست.

ما نمی توانیم روی نفرت و کسانی که آن را ترویج می کنند چشم ببندیم. اکنون بر عهده ساکنان مرکز راک‌ویل و رهبران تجاری است که مطمئن شوند شهردار اجازه تکرار این اتفاق را نمی‌دهد. جهل در سیاست جایی ندارد.

– لوری لیبرمن، علفزار شرقی

متس نباید خرید شرزر را متوقف کند

خیلی خوب است که متس روز دوشنبه با خرید پیرزن مکس شرزر موافقت کرد، اما او در فهرست “بیسبال 100” نویسنده جو پوسنانسکی، که شامل 100 بازیکن برتر تاریخ است، “تنها” 90مین است.

به همین دلیل است که من همچنین پیشنهاد می کنم 1 میلیارد دلار برای مالک استیو کوهن هزینه کنید تا به یکی دیگر از برندگان چندگانه Cy Young، شماره 78 Clayton Kershaw، و دیگر بازیکنان برتر پرداخت کنید.

تنها در این صورت است که ما متس راضی خواهیم شد.

– ریچارد سیگلمن، پلین ویو

حساب زیرساخت به شما کمک می کند چپ و راست

به گفته یکی از خوانندگان، لایحه زیرساخت برای «چپ» است و نمونه ای از سوسیالیسم است [“Congress’ massive bills are wasteful,” Letters, Nov. 9].

بنابراین حدس می‌زنم «راست» از جاده‌ها، پل‌ها، تونل‌ها، آب آشامیدنی تمیز، پهنای باند و هوای پاک استفاده نمی‌کند؟

– الیزابت لیزر، هیکسویل