کارفاکس می گوید 50 میلیون خودروی آمریکایی هنوز فراخوان نشده اند


داده‌های جدید Carfax نشان می‌دهد که 50 میلیون خودروی ایالات متحده دارای یک مشکل لغو باز هستند که رانندگان باید آن را تعمیر کنند.

این 6 درصد کمتر از سال 2021 است. و 19 درصد از سال 2017، اما به گفته Carfax، این همچنان یک نگرانی اصلی برای ایمنی راننده است.

فیصل حسن، مدیر کل داده ها و سیاست های عمومی Carfax، گفت که اطلاعاتی مانند هزینه های لغو که به طور کامل بر عهده سازندگان خودرو است، باید همچنان منتشر شود.

حسن گفت: “هدف کسب اطلاعات است. اما چرا مردم نمی آیند؟ شاید این سخت ترین سوال باشد.”

کیسه هوای تاکاتا حسن گفت و کنسلی‌های «غیر رانندگی» رایج‌ترین کنسلی‌های باز امروز هستند. حدود 67 میلیون کیسه هوای تاکاتا چند سالی است که به دلیل نقص احتمالی مرگبار شامل حداقل 19 کشته و 400 زخمی در ایالات متحده فراخوان شده است.

حسن گفت: شکی نیست که ایربگ تاکاتا همچنان مشکل دارد، این مشکل همچنان بسیار مهم است و مردم باید به آن توجه کنند و VIN خود را بررسی کنند. شما همچنین تعداد زیادی «راننده نکنید» دریافت می کنید، و اینها معمولاً مجموعه های کوچکی از VIN ها هستند. آنها در یکی دو سال گذشته ثابت بوده اند.

حسن گفت که فروشندگان چندین راه حل را برای جذب افراد بیشتر به بخش خدمات برای حل مشکلات امتحان می کنند.

او گفت: “امروزه مصرف کنندگان با انواع ایمیل ها و سایر اقلامی که وارد خانه شما می شوند پر شده اند. ما تمایل داریم آن اقلام را دور بریزیم، ایمیل را حذف کنیم.”

حسن گفت: “کارفکس” با DMV در کشورهایی مانند کالیفرنیا، نیویورک، تگزاس، اوهایو، مریلند کار می کند. «ما به شرکت‌های بیمه، شرکت‌های ناوگان، شرکت‌های مالی، همه شرکت‌های اجاره خودرو، اوبر، لیفت و مزایده‌ها مراجعه کرده‌ایم.

حسن گفت که مصرف‌کنندگان اگر فکر می‌کنند که پست الکترونیکی یک نهاد حرفه‌ای است، کمتر احتمال دارد که پست‌ها را دور بریزند.

«وقتی یادداشتی دریافت کردید، ایمیل بزنید. حسن گفت: “هر چیزی از DMV مربوط به ماشین شما باشد، شرکت بیمه که احتمالاً ماشین را از بانک شما تامین مالی می کند، احتمالاً بلافاصله آن را باز می کند تا ببیند چه خبر است.” . «هرچه نقاط تماس بیشتری ایجاد کنیم، بهتر می‌توانیم کاری کنیم که مردم بیایند و به عقب‌نشینی‌های خود پایان دهند.

معامله گران همچنین بدهی های احتمالی دارند. ماه گذشته، یک نمایندگی تگزاس به همراه شرکت فورد موتور به دلیل کوتاهی در تعویض کیسه هوای تاکاتا در سال 2007 مورد شکایت قرار گرفت. در فورد موستانگ فروخته می شود. در این دادخواست آمده است که این وسیله نقلیه بعداً در تصادفی رخ داد که در آن یک کیسه هوا باعث مجروح شدن فردی در خودرو شد.