پلیس اطلاعاتی در مورد قتل ژاکلین آوانت در بورلی هیلز منتشر کرد



انتظار می رود پلیس روز پنجشنبه ساعت 12:30 بعد از ظهر در مورد دستگیری در تیراندازی به قتل ژاکلین آوانت، نیکوکار لس آنجلسی در بورلی هیلز، به روز رسانی کند.

این پیرمرد 81 ساله همسر کلارنس آوانت، اسطوره موسیقی بود.

پلیس به گزارشی مبنی بر تیراندازی در خانه این زوج در محله مجلل Trousdale Estates در روز چهارشنبه حدود ساعت 2:23 بامداد در بلوک 1100 Maytor Place پاسخ داد.

افسران برای یافتن ژاکلین آوانت از زخمی شدن گلوله پیدا کردند. به گفته اداره پلیس بورلی هیلز، او به یک بیمارستان محلی منتقل شد، جایی که بعداً اعلام شد که مرده است.

هنوز مشخص نیست چه کسی تیراندازی کرده است، چه تعداد مهاجم در آن نقش داشته اند یا چه انگیزه ای تیراندازی شده است.

پلیس گفت که تیرانداز دیگر در خانه بورلی هیلز نبوده که ماموران به محل حادثه رسیدند.

در حالی که این حادثه در ابتدا شبیه یک حمله به خانه به نظر می رسید، مارک استینبروک، رئیس پلیس بورلی هیلز، گفت که تحقیقات “بسیار روان” بوده و برای حدس و گمان خیلی زود است.

انگیزه این پرونده هنوز مشخص نیست و ما در حال بررسی همه انگیزه های احتمالی هستیم. رئیس پلیس روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: و ما در مورد هیچ چیز از جمله اینکه آیا این یک تلاش برای سرقت بوده یا نه، حدس و گمان نمی زنیم.

ویدئوی هوایی Sky5 بعد از ظهر چهارشنبه یک درب کشویی شیشه ای شکسته را در خانه نشان داد.

استینبروک گفت که در جریان این حادثه در خانه، جایی که یک نگهبان در آن زمان حضور داشت، هیچ کس دیگری آسیب ندید.

منابع مجری قانون به لس آنجلس تایمز گفتند همچنین تیراندازی به سمت یک نگهبان امنیتی که در جریان این حادثه در ملک حضور داشت، رخ داده است.

استینبروک گفت که او معتقد نیست تیراندازی تصادفی بوده است و به ساکنان گفت که در بورلی هیلز امن هستند.

مدیر مدرسه گفت: “من می خواهم به جامعه بورلی هیلز اطمینان دهم و اطمینان حاصل کنم که شهر شما امن و یکی از امن ترین شهرها در کشور است.” جنایت از هر نوع در شهر ما قابل تحمل نخواهد بود و تا زمانی که مظنون یا مظنونان این پرونده به دست عدالت سپرده نشوند، آرام نخواهیم نشست.

ژاکلین آوانت قبلاً به عنوان رئیس همسایگان واتس، یک گروه پشتیبانی برای مرکز مراقبت از کودکان جامعه مرکزی جنوب، خدمت می کرد.

طبق گزارش IMDB، او همچنین در هیئت مدیره مرکز دانشجویان بین المللی در UCLA بود.

شوهر او، کلارنس آوانت، یک مدیر ضبط مشهور است که اوایل امسال به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافت و به عنوان پدرخوانده موسیقی سیاه شناخته می شود.